7 d’ag. 2012

Retallem paper amb Matisse

Arribem a l'última sessió del curset de plàstica amb Matisse. Aquest artista va dedicar part de la seva obra a les composicions realitzades mitjançant papers retallats i sobreposats obtenint uns resultats molt bonics, plens de creativitat i color. 






Retallar de manera lliure, deixant que les tisores caminin per on cadascú vulgui i obtenint a partir d'aquest treball formes més o menys realistes, dóna lloc a un treball molt creatiu i original. Les composicions que vam obtenir després de combinar diferents papers de colors i retallar-los inspirant-nos en les formes de Matisse van quedar prou boniques. Aquest artista pot ser un bon exemple per realitzar un tipus de collage on l'harmonia de formes i colors són el més important.






Espero que us hagi estat útil tot el que he anat penjant sobre aquest curset de plàstica. Jo m'ho vaig passar molt bé realitzant-lo i m'ha agradat compartir-lo amb tots vosaltres.

5 comentaris:

  1. Genial Lluna !!!!
    M'encanta el treball proposat per treballar Matisse, com tots els altres que ens has presentat!!!
    Moltes gràcies per compartir aquestes magnífiques idees amb tots nosaltres !!!!
    Petonets ben fresquets!!!

    ResponElimina
  2. És una activitat molt xula Lluna! Jo vaig fer-la amb nens i nenes de cicle mitjà per treballar aquest artista i els hi va encantar. Animo a tothom a provar-la!
    Per cert, m'han encantat totes les activitats que has anat proposant.Gràcies per compartir-les!! Llàstima que ja ens estiguis explicant l'última sessió del curs...
    Petonets!!!!

    ResponElimina
  3. Gràcies per compartir, Lluneta!
    Unes activitat estupendes que de ben segur aprofitarem tot adaptant-les als diferents cursos. Jo m'ho apunto tot que ja saps el que em va la creativitat!!!
    Una abraçada de les grans.

    ResponElimina
  4. Beautiful project.
    Matisse would have been very proud.

    ResponElimina
  5. These are very beautiful! I love the spontaneous feeling you have. I would love you to visit me at Dream Painters :)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...